Corpay to become Global Foreign Exchange Partner of Cirque du Soleil

CalendarOctober 26, 2023
EmailTwitterLinkedin

Corpay to enter into Official Marketing Partnership with Cirque du Soleil focused on currency risk management solutions

Toronto, ON (October 26, 2023) – Corpay, a FLEETCOR (NYSE: FLT) brand and global leader in business payments, is pleased to announce that Corpay’s Cross-Border business has entered into an agreement with Cirque du Soleil to become their Official Foreign Exchange (FX) Partner. Through this global sponsorship, Cirque du Soleil will gain access to Corpay’s innovative solutions to help mitigate its foreign exchange exposure.

"As a Canadian founded company with a presence in Quebec for over 20 years, Corpay is thrilled to become the Official FX Partner of Cirque du Soleil. This is a significant milestone for Corpay’s global partnership program evolution, as it marks our entrée into the world of arts and live entertainment" said Brad Loder, Vice President, Cross-Border Marketing, Corpay Cross-Border Solutions." With our strong focus on growing the Corpay brand, as well as our corporate payments and currency risk management business in Canada and across the globe, we are elated to partner with Cirque du Soleil, a Canadian icon and world-renowned leader in live entertainment.”

"This new sponsorship is an ideal fit for a global organization such as ours, whose touring shows perform in over 30 countries each year and therefore need to manage our foreign exchange risk exposure across multiple currencies. We look forward to more broadly telling the story of how Corpay’s solutions provide added value for our organization’s foreign exchange risk management” said Lauren Hart, Head of Partnership Strategy, Cirque du Soleil Entertainment Group.

About Corpay

Corpay is a global leader in business payments, helping companies of all sizes better track, manage and pay their expenses. Corpay provides customers with a comprehensive suite of online payment solutions including Bill Payment, AP Automation, Cross-Border Payments, Currency Risk Management, and Commercial Card Programs. Corpay is part of the FLEETCOR (NYSE: FLT) portfolio of brands. To learn more visit www.corpay.com.

About Cirque du Soleil Entertainment Group

Cirque du Soleil Entertainment Group is a world leader in live entertainment. In addition to producing world-renowned circus arts shows, the Company brings its creative approach to a large variety of entertainment forms, such as multimedia productions, immersive experiences, and special events. Going beyond its various creations, Cirque du Soleil Entertainment Group aims to positively impact people, communities and the planet with its most important tools: creativity and art. Since its creation in 1984, more than 378 million people have been inspired on 6 continents and 86 countries. The Canadian company now employs more than 4000 employees, including 1200 artists from 80 different nationalities. For more information about Cirque du Soleil Entertainment Group, please visit https://www.cirquedusoleilentertainmentgroup.com/.

Corpay Contact:

Brad Loder

VP, Cross-Border Marketing

brad.loder@corpay.com

Cirque du Soleil Entertainment Group Contact:

Marie-Noëlle Caron

Corporate Public Relations Manager

Marie-Noelle.Caron@cirquedusoleil.com

Corpay devient le partenaire officiel mondial du Cirque du Soleil pour les opérations de change

Corpay conclut un partenariat de marketing officiel avec Le Cirque du Soleil qui se concentre sur les solutions de gestion du risque de change

Toronto, ON (26 octobre 2023) – Corpay, une marque FLEETCOR® (NYSE : FLT) et leader mondial des sociétés de paiements commerciaux, a le plaisir d’annoncer que la division Cross-Border de Corpay a conclu un accord avec le Cirque du Soleil pour devenir son partenaire officiel mondial pour les opérations de change. Grâce à ce parrainage mondial, le Cirque du Soleil aura accès aux solutions innovantes de Corpay pour l’aider à réduire son exposition au risque de change.

« En tant qu’entreprise canadienne implantée au Québec depuis plus de 20 ans, Corpay est ravie de devenir partenaire officiel du Cirque du Soleil pour les opérations de change. Il s’agit d’une étape importante dans l’évolution du programme de partenariat mondial de Corpay, car elle marque notre entrée dans le monde des arts et du spectacle », se réjouit Brad Loder, vice-président du service marketing de la division Cross-Border de Corpay Cross-Border Solutions. « Nous sommes ravis de nous associer au Cirque du Soleil, une icône canadienne et un chef de file mondial dans le domaine du spectacle, car nous mettons l’accent sur la croissance de la marque Corpay, ainsi que sur nos activités de paiements commerciaux et de gestion du risque de change au Canada et dans le monde entier. »

« Ce nouveau partenariat est idéal pour une entreprise d’envergure internationale comme la nôtre, dont les spectacles de tournée sont présentés dans plus de 30 pays chaque année et qui doit donc gérer son exposition au risque de change dans plusieurs devises. Nous sommes impatients de prendre la mesure de la valeur que les solutions de Corpay ajouteront à la gestion du risque de change de notre entreprise » a expliqué Lauren Hart, Directrice principale, partenariats stratégiques au Groupe Cirque du Soleil.

À propos de Corpay

Corpay est un leader mondial dans le domaine des paiements commerciaux, aidant les entreprises de toutes tailles à mieux suivre, gérer et payer leurs dépenses. Corpay propose à ses clients une gamme complète de solutions de paiement en ligne, notamment le paiement de factures, l’automatisation des comptes fournisseurs, les paiements transfrontaliers, la gestion du risque de change et les programmes de cartes commerciales. Corpay fait partie du portefeuille de marques FLEETCOR (NYSE : FLT). Pour en savoir plus, rendez-vous sur le site www.corpay.com.

À propos du Groupe Cirque du Soleil

Le Groupe Cirque du Soleil est un chef de file de l’industrie du divertissement live. En plus de produire des spectacles d’art circassien de renommée internationale, l’entreprise met son approche créative au service d’une grande variété de formes de divertissement, notamment les productions multimédias, les expériences immersives et les événements spéciaux. Au-delà de ses diverses créations, le Groupe Cirque du Soleil vise à exercer une influence positive sur les gens, les collectivités et la planète au moyen de ses outils les plus importants : la créativité et l’art. Pour de plus amples renseignements sur le Groupe Cirque du Soleil, rendez-vous sur le site https://www.cirquedusoleilentertainmentgroup.com/.

Contact Corpay:

Brad Loder

Vice-président du service marketing de la division Cross-Border

+1 (647) 627-6635

brad.loder@corpay.com

Contact Groupe Cirque du Soleil:

Marie-Noëlle Caron

Cheffe – Relations publiques